شجریان
شنیدیم که در حاشيه جلسه علني مجلس خبرنگاران صداوسيما به سراغ نمايندگان مخالف شجريان رفتن تا از اونها در حمايت از تصميم سازمان صدا و سيما در کنار گذاشتن ربناي شجريان مصاحبه بگيرند.یکی از این نماینده ها گفته: صداي يک چوب خشک از صداي شجريان بهتر است!دیگری نیز گفته: حالت مشمئز کننده اي به من دست مي دهد وقتي صداي ربنای او را ميشنوم...!با شنیدن این اظهار نظرها یاد حکایتی افتادم...گویند مردی که کار و پیشه اش خالی کردن چاه مستراح بود روزی از سرای عطر فروشان میگذشت که ناگه غش کرد و از حال رفت. مشک و عنبر آوردند و زیر بینیاش گرفتند که شاید بههوش آید اما نیامد...!معاقل مردی که میگذشت گفت این مرد عمری در چاه خلا گذرانده و عادت به بوی مشک و عنبر ندارد بروید قدری نجاست بیاورید زیر بینیاش بگیرید تا بهوش آید...! سر چوبی را در چاه خلا فرو بردند و آوردند زیر بینی آن مرد گرفتند و مرد چشمانش را گشود و به حال آمد...! تو خود حدیث مفصل بخوان از این